tisdag 1 december 2009

1:a december :))

Idag kom äntligen 1:a december!!! Freja la sig utan ett pip igår och vaknade utan ett pip i morse.. ;) Öppnade sin paketkalender och sin chokladkalender alldeles LYCKLIG!! Nu i skrivande stund är Freja och tar av Felix pyjamasen för han har bajsat. :) Hon ville gärna ta av pyjamasen men INTEEE byta bajsblöja ;) Det låter som om det går bra iaf, Felix skrattar för fulla muggar.. och Freja pratar... =)

Idag har jag och lilleman varit på babysim. Vi har ju bara varit iväg 4 gånger av 10 men det märktes inte. Lika tokig i vatten som sin syster! :) Vill ni prova att dyka? -Ja, vi försöker.. han är van att bli blöt i ansiktet... han badar med sin storasyster! ;) Inga problem!! Han dök och kom upp skrattande!! :-D Det är sååå underbart att se!!!! Jag älskar det verkligen! Tyvärr blir det väldigt stressigt efter, hinner inte med att fika, det är lite synd för det är också mysigt!

Efter babysimmet så åkte jag och mina barn till Linda O och vi i studiegruppen skulle planera grupparbete. Upp i skogen i hennes underbara grillkåta myste vi! <3 Guuuud vad jag vill ha en sån!! ....Det får bli när vi blir rika det! JEPP! ;)

Eftersom vi har haft tempo hela dagen så fortsatte vi till Hån och tog en fika där. Lilla Ella till Jenny och Patrik var ju där (med Jenny och Alma ;) och vi var ju tvungna att åka dit och snosa liten bebis och ge en liten present!

Nu har jag en liiiiten förhoppning att plugga lite, har faktiskt inte värst huvudvärk nu så jag får passa på.


Jag efterlyser lite kommentarer, tror inte det funkar som det ska...

2 kommentarer:

  1. Det kan ha något med inställningen att göra.

    Miss you! Kom å hämta grejjerna från nordljus någon dag när du har vägarna förbi :-)

    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Miss u to!!!! Jag kommer inom snart! :) Jag tror också det... ska kolla läget! Kram <3

    SvaraRadera