tisdag 15 december 2009

Pysseldag och kväll! :)

idag har snälla Walter hjälp till i vårt grejande! :) Vi/han har satt upp panelen nere i hallen. Han har sågat och spikat och jag har varit framme med pekfingret och lagt mej i... ;)





Idag orkade jag inte fortsätta upp men, jag hann allt endel igår!! Såå skönt att få bort den hemska furun och den gräsliga lila färgen!!!

Känns såååå himla bra att få det ljust! ...snacka storkonsument på vitfärg.. ;))

I kväll har jag och Freja varit på pysselkväll på skolan. Det var mysigt. Barna hade många olika stationer att välja mellan och fick gå dit de ville. Ett ganska så bra upplägg tycker jag. För denna och lussekvällen blir de lediga den 22:e, mycket bra drag!

5 kommentarer:

  1. Shit vad snyggt det blir :) Väldigt fräscht med vitt, även om jag tycker att den lila färgen som ni hade innan var hemskt fin ;)

    SvaraRadera
  2. Japp...det blir kanon, verkligen ljust och fint! kul när det är klart så du får börja pyssla lite med att inreda och njuta...;)Här sattes sista panelskivan upp igår, så nu ska det målas en gång till sedan ska listerna till den upp sen är det klart!!! kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt :) bra jobbat, är ju några dagar kvar till jul. Kram

    SvaraRadera
  4. Dä va jag som blev anonym ;)

    SvaraRadera