tisdag 22 december 2009

IQ badboll... så här mitt i natten...

Jo, så är det.. det är jag som är det.... Jag har målat första draget på trappan.. Bra Linn! ... men tänkte som inte helt på att det tar ett tag innan den torkar... så här sitter jag klockan snart halv tre och har målat färdigt det jag skulle.. men tar mej som inte upp till sängen... Bravo Linn... haha, jaja, man får ta livet som en klackspark ibland när man har lite otur när man tänker... ;))


Än så länge är det ju öppet mellan trappstegen men det ska det inte vara sen när det är klart. För här ska det gömmas alla oumbärliga saker... ;)


Inse hur mycket panel det är att måla i alla vinklar och vrår här...


meeen, det blir väldans ljust och fiiint! =o)

...ska göra ett försök att ta mej till sängen nu! ..Himla tur att inte Felix har vaknat i kväll/natt iaf! ;)

2 kommentarer:

  1. Men gulle du! Jä sa ju: Måla trapp på môran :-)Gissa om jag skratta när jag läste detta?

    Men sååååå fint det blir. Ett helt nytt hem om du frågar mig. Å VITT!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det blir skitfint...detta är du värd en stor eloge för...och lite extra sömn kanske ;)
    Har du tur så kanske tomten kommer med extrapaket! Kram

    SvaraRadera