måndag 14 december 2009

måla måla vitt vitt!! =o)

jag målar, såå in i bänken! ;)) A L L panel uppe blir vit!! fräscht och snyggt. Även det fruktansvärt hemska lila tapeterna försvinner nu bakom vit fiiiin färg! ;) Jag har rollat och målad sen halv åtta i kväll, jag är öm i fötter, svank och händer! Det tar på den late!!! haha... men satan i gatan va finte det kommer att bli! Jag hade tänkt mej att börja röja och plocka i ordning uppe, vek i ordning kartongerna vi köpte på IKEA, gick upp... men insåg strax att det är inte en aktivitet jag kan hålla på med utanför lillemannens dörr... icke sa nicke.. lilla sleeping beauty började skruva på sig pronto. men men, det går inte ifrån mej, det kan jag ta senare i veckan! Jorasatte!! ;)

Idag fick jag det mest glädjande beskedet jag kunde fått!!! Dock hemligt, så ingen idé att fråga, men jag är fortfarande varm i hjärtat!!! Finns inget goare än att vara så glad för en annan männsikas skull!! Likert!!! :))

Idag har jag bokat klipptid åt Felix. Måste ju vara värsta snyggingen när han ska till fotografen på fredag! Hoppas bara han gillar Grinna lite mera än vad hans syster gjorde... missminner jag mig inte så tyckte hon att det var... tja, inte det roligaste hon gjort! ;)

Nu ska jag knoppa!! Love u all!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar