tisdag 22 december 2009

målarfia gnetar än... ;-)

Nedräkning... endast 3 dagar kvar till julafton... och då skulle jag sååå gärna vilja vara klar med all målning... jag kan. jag hinner. ...för att jag är ett stön som vill!! :-)

har i skrivande stund målat första draget på resterande panelen i tak och väggar runt trappan... har massakerat sopkvasten för att nå! :) funka finfint det! :) Nu har det torkat så det finns inga ursäkter mer, lyft på da as, ma´m! ;)


...idag har det varit en turbulent dag... jag har gjort en person besviken.. men samtidigt har denne också gjort mej besviken. ..det är inte lätt när det blir fel.. jag brukar vara av den som alltid tycker att det löser sig, men nu känner jag att jag inte orkar dra lasset för flera, även om vederbörande har mycket.. men det har faktiskt jag också. vi får alla ta sitt ansvar och göra det bästa av situationen. Allt löser sig till slut, som tur är, även om det känns jävligt när man är mitt uppe i det! Jag tror på slutet gott allting gott..

1 kommentar:

  1. Hur man än vill så kan man inte vara alla till lags....och man har ju faktiskt själv också ett liv som inte alltid är en dans på rosor! Man kan inte bära andras bekymmer jämt...Men oftast löser det sig bara man har hoppet kvar! Kram på dig!

    SvaraRadera