onsdag 2 december 2009

Jag har hittat min energi igen!!!!

Idag har jag äntligen haft energi! :) Jag började faktiskt dagen med att plugga! (hör och häpna ;) sen fikade jag med Petra <3 Sen kom mamma och pappa och käkade middag med mej och Felix. Pappa skulle kolla vad jag behövde till mitt förråd (har döpt om garderoben efter en allvarlig diskussion med min käre svåger... ;)

Pappa tyckte jag var något knäpp... att det inte alls var säkert att det skulle bli bra.. och då sa jag som så att det var helt ok att han tyckte det, men jag VET att det kommer att bli perfekt! ;) Jag frågade om mitt tillvägagångssätt var rätt och det var det, så jag måste ju ha lite snickare i mig. Jag har koll på vart reglarna ska sitta och hur jag ska göra... det är bara det att jag har lixom aldrig fått gjort det... men NU! :D Jag svarade ärligt på vilken sorts dörr jag ska ha... -jag ska ha en laggårdsdörr... ni vet, en sån med ett Z på. DÅ blev jag totalt idiotförklarad.. =) såklart fortsatte jag med att det ska vara med synliga gångjärn och hasp. Han trodde nog inte sina äron, men så blir det!!!! :D:D:D

I allafall, jag är sååå på G och tror mej själv klara detta. ... det sista pappa sa innan han åkte var -Vi kan höras i morgon, så kommer jag och sätter upp reglarna för det kommer du aödrig att få rätt. ...jaha... men det var inte riktigt så jag hade tänkt mej, jag ville bara ha lite tips... jo, haha, men det ska väl bli rätt agg eller? jaha... så vi får väl se vad det blir med det hela. Pappa HATAR dessutom att göra ngt i vårt SNEEEEA hus, han tålamod klarar inte riktigt Villevillerkulla. Hur som haver -JAG SKA HA ETT FÖRRÅD! :D och Felix ska ha ett eget rum! INNAN JUL! <3

~~~~~
Innetelefonen funkar inte än.. idag har det riiiingt och riiiiingt och det händer inget när jag svarar... :-/ Så om ni vill prata med oss -ring på mobilerna! Jag har sett en telebil i vägen två gånger så det är väl på g antar jag. De lovade att det skulle vara lagat tills på torsdag.. så de börjar få brådis. Funderar ännu mera allvarligt på att koppla bort skiten... men vi måste nog bearbeta det lite till.

Go natt från en lycklig och glad Linn <3

2 kommentarer:

  1. Klart du grejjar detta vännen. Ser fram mot före/efterbilder :-)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. tack gumman!! Jag ska försöka följa färden med kameran! :) Kram!

    SvaraRadera