lördag 19 december 2009

ett steg till i rätt riktning! :-)

Idag blev Putte och Walter klara med panelen runt i trappan! :)) Nu är båda förråden täckta och såvida klara från utsidan! =o) ..enda som saknas nu är M A S S A målarfärg! Det är förnärvarande massa massa furu överallt... ;) Men det ska snart vara avklarat!


Felix kollar läget under dagens kaos.. ;))




Jag har krånglat med att flytta hatthyllan och fått upp konsollhyllorna inne i garderoben.. men en ett åring i hasorna.. ;)



Det gick... någorlunda.. ;) men måste erkänna att det tog på mitt tålamod! :-S När jag även till sist inser att inte metallpluggen räcker till "de vuxnas krokar"  blev mitt tålamod om möjligt ännu kortare... så nu får alla knô på barnas krokar! ;) Bara trappan blir vit tror jag det blir skiiitbra! :-D

Kommande dagars kvällsjobb:

PAAAAAANEEEEEEL i låååånga banor... ..och jag kan säga att det är riktigt högt upp från trappan till taket där... någon frivillig lång som inte är rädd för att balansera i en trapp?? ;)

Nu ska jag sätta mej och göra färdigt min del av grupparbetet... ska sammanställas på måndag och i morgon åker vi till Tomteland i Mora med L-M, Ronny och barna så då lär jag väl inte vara pluggsugen när jag kommer hem. Men hela klanen väntar på morgondagen!

Kraaaam å koooos ;)

1 kommentar:

  1. Det blir ju superfint...kul när det är klart!
    ses till möran...ser fram imot det så jag har svårt att sova hahaha!
    Godantt iallafall! Kram ;)

    SvaraRadera