lördag 5 december 2009

Pysseldag med Julbordsavslut!

Gårdagen blev inte helt som jag hade tänkt mej... jag hade sett fram emot att måla och greja... men så bidde det icke.. :-S Naturligtvis är det givet att männen hjälper männen TROTS att det är MITT projekt... Sur som den suraste citronen gick jag muttrande på undervåningen istället... tur att man inte är långsint!

Men det är ju ändå så att pappa hade nog kanske mer hjälp av Putte än mej, men jag vill ju! ;)

Idag ska jag rensa! Vi har så otroligt mycket dret så frågan är om biltransportkärran räcker.. :-S Men nu ska skiten bort! Den gamla kopiatorn/skrivaren t.ex, vilken himla bra sak att ha kvar! ;) Eller vad sägs om den enorma kartongen till tv´n vi köpte för 2½ år sen.. 32 tum... jo da satte... Men nu ska ALL dret B O R T!! =)

Vi ska avsluta dagen med julbord i Borgvik, vilket jag verkligen ser fram emot. Felix ska åka till mormor och morfar han. Tror inte han avnjuter ett julbord på samma sätt som oss andra. ;)

Nu är det grejjadax!

Puss <3

2 kommentarer:

  1. det låter som jag skulle ha platsat bra hos dig idag när det rensas!!;) för det är jag bra på!! :) ha en trevlig kväll! :) kram från syster

    SvaraRadera
  2. heeelt klart!! :) Men vettu, du är ALLTID välkommen! Så har du inget annat för dej är du hjärtligt välkommen! Behöver nog både dina braiga idéer och driftighet! Kraaaam

    SvaraRadera