måndag 14 december 2009

Ännu en helg till ända...

Helt plötsligt slår man upp ögon och inser att det är 14 december! Halva december har redan gått... 10 dagar kvar till julafton, 13 dagar till Branäs... och 21 dagar till Felix 1 års dag.... ojojoj.. ;))

I helgen har jag och Felix handlat.. och handlat... å handlat... :-S Okej, visst är det kul i liten skala, men jag uppfyller inte! det där som karaktariserar kvinnan (enl. män) att ääälska att springai affärer hela dagarna.. Jag tröttnar! ..ganska så fort faktiskt.. men julklapparna ska ju inhandlas så det är till att bita ihop!!

Ska man ha leksaker så rekommenderar jag varmt att åka till Charlottenberg och leksaksaffären som ligger mot norska gränsen!!! Några kilometer bortom Ch-berg... Extra Toys? (Heter den så?) Oavsett är sortimentet och priserna B Ä S T där!!! Åk å köööp! ;))

Jag åkte dit igår och fick tag på alla barnjulklappar på ett ställe! Heeeelt topp!! Jag mötteäven min syster och svåger där, de gjorde likadant. Storshopping på leksaksaffärn'! ;)

Sen åkte vi t köpcentret och lyckades även bränna lite pengar där... ;))

När jag var ute och knôdde, så var Putte, Walter och pappa hemma och grejade:



Dörren till förrådet nere är nu uppe.. ;) och väntar på att bli målad!


Panelen uppe är uppe.. ;) Jag har även här liiiite målning.. typ, väggar, tak och panel..




Bara skolarbetet är gjort idag ska det röjas och målas! =o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar