torsdag 3 december 2009

Garderob/förrådsbygget är i gång!!!!


Mycket riktigt kom pappa på fm i dag, med reglar och snickarbälte! ...Jag förklarade åter igen att det INTE var min mening att han skulle göra det, utan jag skulle. Jo, lät svaret men det kanske ska bli klart någon gång lr? Ja, jo ok... jag har efter dagens gång insett att jag hade nog mest troligt inte gjort allt riktigt helt rätt.. kanske eventuellt... ;))

Jag hann ju som inte med att ta kort helt innan det hela drog igång... jag hade som endel att rense undan före vi kunde börja... hrml... liiiiite skit har man ju onekligen :-S så det är ju faktiskt DÄRFÖR vi måste ha ett förråd! ;)

Inser nu när jag kollar på bilderna att det bara ser ut som ett stort kaos... men det kommer att bli såååå jäkla bra! :D:D Jag ska måla hela hallen helt vit (jag tar inte ansvar för hur jag för 9 år sen kunde tapetsera LILA???!?!?) Men iallafall, väggen bakom ska också målas färdigt, men det krävdes ju lite mera än att lyfta bort gardinerna när det fanns element.. Inte van vid det.. ;)


(Läckert med lila ;)






Felix får första snickarkursen av storfavoriten! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Igår när jag berättade om min dörr jag SKA ha ;) för papps blev jag ju helt idiotförklarad... ;) men idag när han kom och jag talade om lite fint igen att jag ska verkligen ha en sån... Så hade han hittat beslagen PRECIS SÅNNA JAG VILLE HA!!!! och så köpt med dom <3 <3 ...så jag tror inte min idé var så otroligt korkad som det verkade igår.. ;))  Detta kommer att bli såååå bra!!!


En liten ledsen Felix som har kört fast inne i hålet... Vad orättvist det är i bland..



Här kändes livet lite lättare, men lite upprörd måste man ju få vara.. lilla gubben! :)

Ångesten över mitt arbete hänger som en blöt säck poteter över mej.. det ska in på tisdag och jag drar i gång värsta projektet = Typiskt Linn...
Meeen, I can do it! Natti!! ;)

1 kommentar:

  1. Kvinnor kan ;-)

    Nämen underbara Felix har krupit in och fastnat i Stinastugan :-)

    Kram

    SvaraRadera