torsdag 10 december 2009

En låååång torsdag...

Ingen magsjuka än iaf! :) Freja har varit degig hela dagen, med lite feber och ont i halsen, lr tjock i halsen. Hon har varierat sig mellan datorn, tv´n och nintendo ds. Inte värst tycker jag... ;) Helt i form är hon ju inte eftersom hon fick äta Nugatti på smörgåsen och det smakade inte ens det... (Det har vi bara på helgen annars..)

Snacka om att man går som en förprogramerad robot... varje torsdag så går vi här hemma och väntar på att pappsen ska komma hem, idag var han tvungen att jobba över och då vet man nästan inte vad man ska hitta på... Vi tittar alltid på Criminal Minds på torsdagar... och nu måste jag isf se det själv.. jag som är så förb***at mörkrädd... måste nog bita ihop och kolla! Men iaf, Putte har kört med poliseskort genom Karl Johan idag. Flyttat stenblock för att hindra dummingar att ta Obama som är där. Så mitt uppe bland prickskyttar, tydligen ett oänderligt antal poliser och USA:s president finns min gubbe.. :) Det är han och Obama lixom.. ;)) haha...

Vi ska antagligen till Tomteland den 19:e!!! ÅÅÅÅ jag älskar Tomteland!! L-M och Ronny frågade om vi ville med och det vill viiii!!! :):):) jag tror jag blev lika glad som Freja! ;)
Man ska ha barnasinnet kvar! JEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar