måndag 30 november 2009

Trött och sleten...

trött, ja jo det är jag! Sleten också ja... sen denna j-a huvudvärken som vägrar släppa taget... suck... måste bara få gnälla lite! ;) Jag överväger allvarligt att skriva klart här och sen gå och lägga mej! Klockan 21:00 en alldeles vanlig måndag... jepp! Låter som en perfa idé! =)

För att fortsätta mitt gnäll kan jag bara meddela att vår FÖRBANNADE telefon inte funkar IGEEEN... grrrrrrrrr... Det bara sprakar så det går inte att höra ett smäck.. det enda jag ev kan rskilja är att någon annan pratar... alltså två andra som har ett samtal som inte är menat att jag ska höra... AGAIN... :$

Felanmälan hos telia:
vad gäller ditt samtal? KUNDTJÄNST
okej, kundtjänst, för att kunna koppla dej till kundtjänst behöver vi veta vad ditt samtal gäller.
KUUUUUNDTJÄNST!!!!
pip pip.. Du får härmed trycka dej fram i menyn.. GRRRRRRRRRRRRRRR!

T R E gånger fick jag ringa upp, för vi var inte Telia abonnenter?? JOOO, vi bytte tillbaka förra veckan... tredje gången iaf, så tryckte jag in Arne och Birgittas nummer, bara för att komma vidare.... efter ett tag frågade telefonrösten om det var rätt nummer och jag svarade då nej och tryckte in vårt. Jo, tack... innan torsdag ska det vara lagat... MEN, det kunde gärna koppla om så alla samtal kom till mobilen... mot en avgift då såklart... VA!?!?!? Ska JAG betala att skiten inte funkar????????? Nej, nu.... M O R R ! ! !

*andas* ;)

Men annars är jag glad! ;) Birgitta och Arne var här och drack kaffe förut, alltid lika trevligt! =) Båda barnen sover, Freja längtar tills i morgon så hon håller på att klättra ur skinnet! =) =) Första luckan och första paketet i kalendern. Morgondagens paket består av Smarties rör ;)

Nu ska fru Karlsson gå och sova! Så hon är på gott humör på babysimmet i morgon!

Kôss ;)

1 kommentar:

  1. halloj....här kommer min bloggadress, som jag bara skriver massa skit på...hahahha
    tjingeling81.blogspot.com

    SvaraRadera