lördag 28 november 2009

Första advent!!

Igår gjorde jag min sista dag på Pillret Röd. Har haft en jätterolig vfu och lärt mej mycket mera än vad jag trodde! :) Jag tycker det är helt underbart vad de små verkligen kan!!! :)

Igår jobbade jag ju på ICA! och jag saknar det sååå! Men jag fick en liten dos av det igår. Så himla kul att träffa "alla" kunder igen och såklart arb.kompisarna :):)

När jag kom hem hade min bästigaste man städat heela huset!! ALLT var dammtorkat och det lyste såå fint i fönstren <3 Så jag hade bara att hänga upp köksgardinerna och sedan var det advent i huset och vi kunde avnjuta vår fredags taco! :))

Idag ska vi på hockey FBK -Södertälje. De har ju inte spelat på topp det sista, men det säger ju faktiskt inte att de spelar dåligt idag!! ;) Det är vi, mamma, pappa, syster m fam och stefan och lina som ska iväg. Som sagt -jag älskar våra turer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar