söndag 8 november 2009

Nytapetserat var det här!!

åååå, vad jag gillar när jag har orken och kraften att grejja!!!!! :) Köket är nu tapetserat och jag blev nöjd. Beiga med liiite mörkare ton blommigt... lätt att förklara lr hur!! ;) ...sitter i skrivande stund och funderar på om det var lite sovrum över tapeten.. jaja, oavsett var färgen varm och I like it.. ;)

Nu ska inte all skit vi hade på väggarna upp igen... men frågan är vart vi ska göra av det då... gissar på att vi antagligen inte behöver en bråkdel, men.. det får bero ett tag så brukar det alltid ge sig.

Kommande vecka funderade jag på att jag ska börja måla panelen över trappa.. börjar jag med den så kan jag måla taket i hallen uppe när det är klart...... efter jag har tapetserat klart Frejas rum. detta borde jag kanske hinna innan jul, jag ska ha praktik också.. hmm... hinner inte helt det ;)

Dagen kommer annars att gå i pyssel och pappa. Jag och Freja stekte våfflor till Putte i morse som han fick på sängen :) Sen fick han <3>

Nu vaknade lilla jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar