lördag 21 november 2009

helgen före 1:a advent... :-D

..innebär lite fix och doning!! :)


Jag har beställt julkorten från http://www.vistaprint.se/ ....fick även med lite julklappar.. ;) häftiga grejer det går att få till!!!! Roliga grejer till sånna som har allt...


Dagens kort:
Detta är dagens höjdpunkt!! När mamma (lr pappa ;) diskar!


Putte, Walter och Tobbe har grejat som bara den i garaget idag! Nu ska det bli brukbart och sen ska det grejas och byggas folkracebilar!!! :-D


Vi har Anton på besök i helgen också, för syster och Martin är i Stockholm. Men när vi var i Östervall förut ville de byta så vi fick med oss Oliver hit. Alla nöjda och glada. :) Freja och Oliver skulle bygga på kojan i morgon.


...Sviter efter grissprutan.... Jag hoppas den ENORMA trötthet jag känner kommer från den, det är nästan som när man är gravid i början där... och gravid är jag INTE!! :) Trötthet/matthet och sedan sååååååå öm där hon satte sprutan! Riktigt ont. Men tack och lov börjar det gå över nu, så dax eftersom jag tog sprutan i torsdags..


Nu ska jag gå och kosa på min gôbbe!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar