tisdag 24 november 2009

Tradera vid tidig ålder...

Freja i telefon med Putte: Hej pappa!! mmm, jag sitter och kollar på Tradera med mamma... hmm.. finns ganska möe fint faktiskt. aaa jo jä vill ha nör fint te jul... :-D hahah... sen hörde jag bara Putte skrattade gott i luren! Ja, jo.. det ska börjas i tid?? ;)

I morgon ska morfar (pappa) vara barnvakt åt Felix. Jag har ju praktik och mamma har lilleman denna veckan. Men min käre far ringde förut och frågade om han skulle ta honom på fm i morgon så mamma skulle få sova. SNÄLLT! <3 ...han hade dock ett liiiitet problem.... skitproblem.. ;) Skulle Felix skita före mamma kommer så lär han krivera!!! haha.. så jag skulle försöka få honom att bajsa före jag åker.. hur jag nu ska kunna påverka det??? ;) och sen klä på honom. :) Goa goa pappa! <3

Jag ser annars fram emot i morgon! Då kommer min syster och grabbarna till oss och vi ska baka pepparkakor! mys mys mys!!!!!

Jag känner att novemberregnet inte sänkt mej totalt, jag är lycklig!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar