torsdag 26 november 2009

underbara torsdag! =)

Underbart att veckan går så himla fort!! Jag längtar till varje torsdag och Putte kommer hem!! <3

Idag har jag varit på Pillret och gjort nästsista dagen på praktiken. Jag har gjort massa roliga saker med barnen och jag tycker denna veckan har varit kul!!
När jag kom hem så tvärbestämde jag mej att vi skulle åka till Slitu och hälsa på mormor och morfar och handla.

Jag har haft lite ångest att jag bara haft tre saker till paketkalendern, men efter en tur på Nille var det avklarat!!! Massor med perfekta småsaker till Frejas kalender. Väl inne på Nille så kom Putte och att se glädjen i barnas ansikte när de får se honom är obetalbar! <3

I morgon ska jag jobba på ICA!!!!! :) :) :) Det ska bli skiiiiitkul! Jag har inte jobbat på ett år och så ska jag jobba i kassan på löningsfredan och första advent... jomen visst Linn... Bra! ;) Men det jag gruvar mej för mest är att jag inte har några arbetskläder... och jag ska ha nya, hur kul är det??? King size... pjuuuu... men jag har ingen som helst lust eller ork att ta tag i det nu.. så det är väl bara att gilla läget och anamma orden "mycket att älska" :-/

På lördag är det hockey som står på tapeten. Vi, syster m familj, stefan och lina och mamma o pappa. ska bli helmysigt! Jag älskar våra hockeyturer! Antagligen åker jag och mamma iaf tidigt och passar på att leta julklappar.

Lycklig och nöjd med tillvaron ska fru karlsson nu gå och sova!

....kommentarer någon? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar