onsdag 11 november 2009

host host host... utan knorr..

Här hostas det så inni baljan! ...stackars stackars Freja hostar så hon viker sig dubbel... men ingen feber tack och lov. Hjärtat ska vara hemma från skolan hela veckan, hon klagar på ont i huvudet vilket jag också känner av. Felix har börjat bli lite små hängig han också men ingen feber eller ökande hosta... hmm, vi får väl se vart det barkar. Men inga symptom på grisefluns än iaf, tack och lov!

Min underbara kreativitet ramlande av mej i går. vaknade av en hostande lite smula och vi försökte sova men det är inte så lätt. ...ska inte skylla på det men det blev iaf inget mer med mej. Jag har målat andra draget över trappan, men gruvar mej ALLAN för det STORA taket uppe... ;) det hinns!

Sen funderar jag på vilket ämne jag vill skriva om nästa år när vi skall göra examensarbete... funderar på teknik.. det ligger mej varmt om hjärtat.. så det lutar nog mot det, men vad ska jag ha för frågeställning???

Typ: "Teknik på utegården"?? Hur kul låter det??? Förslag mottages varmt! ;))

...sen oroar jag mig lite för praktiken som börjar till veckan... inte för själva praktiken, den ska bli kul, men alla baciller som jag inte är van vid... vill INTE dra hem något till lillemannen.... jag som aldrig har oroat mej förut, vad ska det bli.. ;) Jag får helt enkelt utgå -som vanligt, att det går bra! JEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar