onsdag 18 november 2009

VÄRLDENS DUKTIGASTE FREJA!!

Idag har jag haft vääärldens bästidaste och duktigaste tjej!!!!! Freja har sedan hon tog hål i öron varit maniskt livrädd för sprutor... det har varit att hålla fast henne när det var dax.. :( inge bra..

MEEEEN,,, idag! Tack vare en stor och otroligt duktig tjej och EMLA kräm på armen var det inte en tvekan! Jag är sååååå stolt över min stora duktiga tjej! <3

Lilleman släppte en tår och den torkade lika fort som den kom. Jag har inte mäskt ngt på dom så nu håller jag tummarna för att det inte kommer några biverkningar heller. Återstår att se.

Eftersom jag är ute på praktik nu så får jag ta grissprutan med personalen i morgon. Lika bra det.

Annars har jag en bra vfu på Pillret Röd. Underbart goa ungar och jag trivs med de små trulten! =)

NU -lägga barn, SEN -Grey´s med Anna och Cissi!! Me liiike! <3

....annars tycker jag allt att det snart kan bli torsdag kväll och jag får hem min älskade :)

vinke vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar