måndag 29 mars 2010

östersund nästa! :)

I morgon kväll, sent -efter Terry Evans drar vi till svärmora i Östersund.. eller snarare till Stugun. :) Ska bli skönt att komma bort lite från slipdamm och rot!

Insåg förut att man kanske borde börja packa..?? tja... kanske vore en fördel att ha tvättat då ja.. ;)) så det gör jag nu! lika glad är jag för det...lalalal...

min älskade man tvättade förut när jag var på skolan... efter restriktioner i morse of course... Vit tvätt 60 grader, kör ROSA, RÖD, LILA, TURKOS ihop på 40 grader, jaaaaaaaaaa det skulle han....
Hängde precis upp hans tvätt......... jag kan inte avgöra om han menar att han tvättat en röd/rosa mm tvätt eller en tvätt han kallar vit!?!?! ....den är körd på 60 grader så jag skulle gissa på att han menar vit... suck ;) jo, visst var det några vita plagg... ihop med lila, turkos och MÖRKblå.... man kan verkligen börja fundera... medvetet för att slippa eller bara..... MAN?????

Det är ju tur han är bra på så mycket annat! ...för tvätten rör han bara i NÖDfall även i fortsättningen! ;)) (kan ju bara lite fint tillägga att jag inte såg lika ljust på tillvaron när jag hängde tvätten... men nu har jag lugnat mej och tänker fint att han står borta i garaget och fixar min folkracebil så jag kan köra den 10:e....  ;)

Nu ska jag se om min dotter har tänkt att bosätta sig i duschen eller om det är dax för kvällsmat.. förresten.. började inte långa duschar senare än 8 år?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar