fredag 5 mars 2010

litte bilder..

Lite överväldigad över stoleken och alla ljuden till en början kanske..


...men tyckte det hela var väldans fränt och kul!!! :D

Freja Pigg??? Mimmi...?? ett av de få korten jag hann ta innan fröken svichade vidare!
Lillemannen gillade bollhavet skarpt!

....Stortjej också... ;)

fuuuuuull fart!

...sen blir man faktiskt både sleten och törstig.. ;)


Dagen idag har vi tillbringat i strålande soool i Valfjället!
Jag och Freja i liften.. hon var mest rädd för att jag skulle köra över hennes skidor när jag skulle krångla med kameran samtidigt... hehe...

Farmor var med, hon och Frejson kosar sig i solväggen!

Sen har jag ju världens underbaraste man!!

1 kommentar:

  1. Hääääärliga bilder! Så koselig så :-)

    Ha en trevlig helg sen tyss jä vi ska ses te vecka :-)

    Kram

    SvaraRadera