onsdag 10 mars 2010

social dag! :)

Idag har jag varit ordentligt föräldraledig AND I LOVE IT!!! ;) Jag och lillemannen åkte och besökte min kusin Madde och solstrålen Liam. Såå mysigt! Detta är någon vi sagt länge att vi ska och idag blev det äntlitligen av. De hade fått det jättefint i sitt nya hem!! Felix och Liam körde turborace intagning av Tom o Jerry kex.. ;) om jag uttrycker det soft... ;)) Vi bestämde att snart ta en date igen och att det inte skulle ta lika lång tid som nu sist. Det kör vi på! :))

När jag kom hem hade jag tänkt mej att åka till Birgitta med en väldoftande bukett tulpaner nu när hon kommit hem, då har ju min svärfar fått magsjukan, så buketten överlämnades på trappan utan kram... det får vi ta senare när smittrisken är över. Allt händer av en mening... på trappan hemma stod syster med sina två minsta grabs. :) Alltid lika trevligt!!! Så vi tillbringade eftermiddagen med dem och kosade oss rejält! Lôve it!

Kvällingen har vi tillbringat på golvet med lek och läxor. Freja hade i läxa att rita av våra fötter och sedan mäta olika saker i huset. Det var kul kan jag säga! =o) (förutom att jag återigen insåg vilka enoooorma fossingar jag har.. men jag står stadigt också ;)

Nu- skriva färdigt fredagens arbete (jag fick förresten Godkänt på förra inlämningen!!!! trots att jag var säker på motsatsen!! Tjihoooooo!!!!!!!!!!!!!!)

Sen hoppas jag Anna kommer och joinar mej till Grey´s! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar