måndag 8 mars 2010

Wonderfuuula helgen!

Söndag -sent.. resten av familjen har lagt sig och jag varvar ner här.. jo, varför inte? Måste ju onekligen va bättre än att osva... ;)

Har haft ett underbart sportlov och en härlig helg med MASSOR av sol!!! Lôôôve it!! ;) Har inte varit ute lika mycket som jag velat men har ändå tankat energi! Fick gjort mestadelen på arbetet som ska lämnas in på fredag! Lucky me.. =o) Annars har helgen gått till Stortjejs nya rum! Ena väggen är gipsad, reglarna mot badrummet nästan uppe och mellanväggen till sovdelen nästan klar. Det tar sig!! Under veckan så ska jag hämtat mera reglar så min kära man kan köra racet när han kommer hem, det blir snickring fredag deluxe denna vecka, för på lördag kidnappar jag honom och drar på bio! Bara han och jag!!! :) Det var ett tag sen, men nu blir det av! :) Ser fram emot det massor!! <3

På torsdag ska vi dra till stora staden Kd och inhandla golv till rummet. Ikeas LÄKT ska pryda min kära dotters golv i framtiden!
Blir snyggt det!! =o) tapeterna är sedan ett bra tag tillbaka bestämda och ligger och väntar på att gipsskivorna och spacklet kommer på plats:


Den kommer att pryda väggen mot skogen på rummet inkl. väggen vid sovdelen. :)
Bilder från rummet kommer!

Nu ska jag gå och joina resten av familjen!

2 kommentarer:

  1. Men åååååhh va fina tapeter! Var kommer de ifrån? :-)

    SvaraRadera
  2. ja, lr hur! :) Kära billiga Rusta! =o)

    SvaraRadera