måndag 15 mars 2010

Jag och min symaskin...

Ikväll har jag och min symaskin campat ihop.... det var lääänge sen nu och jag tror den var lite sur.. ;) jag får inte ordning på spänninga på trån... den drar lixom inte tillbaka tråden riktigt så sömmen blir inte lika fin som den borde... å instruktionsboken??? ja, som vanligt har jag väl lagt den på ett säkert ställe... ungefär på samma ställe som min förbannade puk kod misstänker jag... "/ Har inte haft mobil sedan i torsdags nu... skönt på ett sätt men jisses vad beroende man har blivit av den! Kan ju inte ens ställa klockan så jag kommer upp på morgonen... tur jag har en guube som ska upp före mej och kan ringa... ;) Jag är oerhört allergisk mot klockradions nnnnnnnööööötnnnnnnnöööötnnnnnnööööööt..... fyåfy! det förstör ju hela morgonen det ju!

Jag hoppas min kod kommer i morgon, skulle väldans gärna vilja ha med telefon till Karlstad på onsdag..

På tal på onsdag ja... min kära syster ringde förut och hennes minsting spyr.... och Felix skulle egentligen vara där från i morgon tills på onsdag... jahaaa... då fixar vi det på ngt bra sätt... Hoppas Putte kan åka hem i morgon, annars blir det lite jobbigt.. vill inte missa innedagar för de måste jag göra om nästa år isf... vilket innebär att jag inte får godkänt på kursen förrän då och det har jag ingen jättelust med. Allting löser sig alltid! :) Huvudsaken är att lillemannen i Hån snart blir pigg! <3

Tillbaka till symaskinen, jag sydde iaf gardinerna till vardagsrummet och de var helt ok. Våriga och fina. Jag hängde verkligen upp dem, här i huset tjafsar vi inte med att putsa fönstren före å så, nej nej... men jag borde!!! och ska... så fort jag får tid och lust! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar