lördag 20 mars 2010

det växer fram ett vackert rum!!!

Gipsen är klar! -check!
Taket är snart upp -check!

sen börjar mitt jobb, att spaackla, slipa och tapetsera!

Sen är det golv, foder och lister!

Lite bilder från idag:








MEN HÄR ÄR FRÅGAN!!!!
Balken bakom pappa och lilleman.. ska den vara tak eller vägg??? Vi har väldigt olika åsiker så nu vill jag höra ert resonemang!

Alltså, ska vi sätta gipsskiva på balken och sedan tapetsera???
eller
Ska vi fortsätta med takplattorna runt balken???

Jag säger inte hur jag tycker.. ÄN.. ;) SNÄLLA, skriv vad ni tycker om ni förstår hur jag menar... ;)

3 kommentarer:

  1. Vägg såklart :-)

    Nu börjar det bli ett rum du Linn!! Härligt!

    Kram på sig

    SvaraRadera
  2. Jösses va långt ni har kommit! Glömde ju gå upp å kolla i tisdags oxå... Jag säger som Linda, vägg såklart! Inga grönning ;-)

    SvaraRadera
  3. samma här!! vägg!! blir ju skit bra detta!!
    kram sys

    SvaraRadera