söndag 14 mars 2010

Härlig helg i Karlstad!

Jag och min man har haft en kosehelg i Karlstad vi! ;) Vi lämnade barnen hos mor och far igår fm och drog till Kd. Bodde på Scandic Winn, gillar det hotellet! (ska ju dit på onsdag igen... ;) Vi var på Alfies och åt UNDERBAR middag och sedan skulle vi se på Snabba Cash! ååå, jag har verkligen längtat efter att se filmen och såklart Joel Kinnaman!

MEN FILMEN VAR VÄRDELÖST SUPER D Å L I G ! ! ! Så otroligt sorgligt trög, vesen handling och ingen action... nej nej nej,., hjälpte inte ens att han är snygg! efter en timme puttade jag på putte och frågade hur länge det var kvar... EN TIMME OCH 10 MINUTER! åååå... om jag ändå valt en plats längst ut på raden så jag hade kunnat gå till hotellet och kolla på Melodifestivalen, för tom den tror jag varit bättre..

Men, vi hängde inte läpp för det, idag har vi inhandlat golv och bäddsoffa till Stortjejs rum. Det kommer att bli superduper bra! ...när det blir klart! ;)

Lillemannen är redan i säg, frejson på väg bara hon ätit klart och jag och mannen är nöjda med vår helg! :)

Frejson:
Borta bra men hemma med älsklingsfamiljen bäst! Enig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar