tisdag 16 mars 2010

måla och fika :) härlig kombo... ;))

I morse fick jag ett infall... muren i vardagsrummet ska inte längre vara grå! ;) Så nu är den vit och fin!!! Blev otroligt mycket bättre, ååå vad nöjd jag blir över mig själv när jag får ett sånt ryck! ;)

Efter mitt lilla ryck har jag kosat mej heeeela dagen!! Kos med goda vänner och en kaloribomb al'a kladdkaka al'a Viktoria ... mmmmmm...

Nu laddar jag batterierna för två dagar på universitetet... känns purkigt eftersom det går som en löpeld över Sverige vilket pucko som går in på en skola och skjuter ner flest elever/studenter.... fy förbannade h-vete vad många mindre smarta människor det finns... ska man inte ens känna sig säker där... Nej, just nu skulle det kännas säkrare att se föreläsningarna på telebild från hemmets trygga vrå... Jag brukar inte vara den som oroar mej, men... det har hänt förut och lär tyvärr hända igen... CREEEPY!!! Det är bara att utgå ifrån att det INTE händer!

Ska hursomhaver bli väldans roligt att träffa alla "klasskompisar" igen!

Ta vara på varandra out there!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar