onsdag 24 mars 2010

fjärilarna förökar sig snabbt!

Idag har jag och ett eller två barn tapetserat... det är ingen lek kan jag säga... men det har funkat. Men jag har räknat till tio fler än en gång.. något tålamodskrävande var det dock! ;) tyvärr insåg jag ganska snart att jag var tvungen en liten tur till Charlottenberg och Rusta för att inhandla flera rullar med fjärilstapet.

Sagt och gjort, när tjejen kom hem från skolan drog vi iväg, inte hon inte, ånej, stor nu och ville vara hemma själv. okidoki. Så jag och lilleman åkte och köpte tapeter, fick även tag på färg till hans rum. :) Brun och blå! (kakao och bris)

Hem och tapetsera! ..upptäcker då att min lilleman har feber.. 39,1... vattenkoppor ändå? återstår att se i morgon det!

Ikväll tog jag pus och kollade på grey´s med anna!! :) veckans höjdpunkt det!!!

Nu ska jag gå upp och tapetsera färdigt fjärilarna, så har jag bara det grå kvar i morgon -ingen mönsterpassning! tack och lov! det är ingen höjdare i vårt snee å vinne hus!

hur som haver så blir rummet sååååååå bra! :):):) vi siktar mot inflyttning till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar