måndag 8 mars 2010

njutbar dag!

Idag är jag lugn i sinne och själ! :) Igår fick jag gjort mestadelen på arbetet som tyngt mej ett tag och idag har jag och Linda O fått undan två andra arbeten som skulle göras! SKÖNT!!! Även om jag inte hinner läsa 100% så är jag iaf med på banan, jag får med mej helheten även om jag inte kan rapa upp massa fina ord.

Solen skiner om dagen och jag suuuuger in energi!! Jag mår sååå otroligt underbart gott när det är så ljuvligt i vädret! Lillemannen har sovit så gott ute idag också. :)

Här är några bilder på det blivande rummet! :)

Walter och Putte skruvar gips :)

En överlycklig Felix får vara med och greja!!

väggen mot badrummet och stortjejs sovkryp-in

halva rummet...

Det händer, även om inte tiden riktigt finns. men men vi har väntat i snart 10 år så vi tar det som det kommer! ;-)

Ser fram emot i morgon!! Jag ska klippa mej!!! :-) och så ska jag fika och kosa med min Anna!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar