måndag 5 april 2010

Borta bra men hemma bäst!!

Hemma igen efter lite mindre än en vecka i Stugun hos svärmora. Jag tycker inte att vi har plockat undan mycket i vårt hem... kanske har gjort det omedvetet? En sak är iaf idiotsäkert.... min kära svärmor har mååånga saker... på sånn cirka en halvmeters höjd! "/ Redan i onsdagskväll var jag slut.. tv, blommor -både riktiga och plast, lyktor, tv-dosor, ljuslyktor, blommor, MED MERA... ;)

men men, vi har haft det bra, alltid roligt att träffa dom!

I onsdags åkte vi, Camilla och ilea in till ett lekland i Östersund. Samma som Nöjes i Kd, bara mindre. Barna lekte full rulle, var nog skönt för båda våra änglar att bôse tå sej! ;)

I fredags var det pimpelfiske på sjön nedanför Ella och Lasses hus. Ella stod i korvförsäljningen och Lasse fiskade.. utan napp.. ;) Med en dm vatten på isen var vi (jag å barnen) bara där en stund, funkade som dåligt med en drygt ett åring i det blasket! men han var lika nöjd -han fick ju åka skoter!!!

Idag är det tvätt, uppackning och städning som dagen ska ägnas åt. Fram till 16 iaf, då ska jippo ha möte med folkrace, samarbete på g? 

Kvällen avslutas med en tur till Jaare? (kanske heter så..) jag ska köra upp Putte till hans nya jobb! :)

Lôôôve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar