söndag 11 april 2010

Folkrace Kungshamn

Årets första tävling avklarad! :))
Det började sååå bra, jag tog starten och vann mitt första heat som en smäck! Inga problem at all...
Putte körde jättefint och blev 2:a, men bilen började må lite sämre... jo, då..
När jag skulle iväg i andra heatet så forsade det ur olja i motorn... då var det NÅT som inte brukar gå sönder som naturligtvis var det.. :( så andra heatet körde  jag inte..
Men Pappa och Putte fick i ordning bilen så han körde sitt andra heat och vann det :))
Mitt tredje heat kunde jag köra och blev då två, körningen funkade såå bra ;)
och Putte körde sitt tredje och blev 3a.

Final? ..på en första och en andra?... JAAAA!! Skitlycklig så jag att jag var 5a in i A final och Putte först in i C final, skeptiskt till att min bil skulle hålla alla dessa finaler önskade jag min kära man lycka till!

Mycket riktigt vann hann C finalen! :-) och sedan var det runner up så han braka iväg i B finalen...... tills han skulle lägga i tvåan... då ryckte han fingret i växellådan.............................................................................................................
:'-( och då bidde det ingen final på mej... hon som vann blev två efter mej i första heatet.. känns ju bra att strö lite salt i sina egna sår... ;)

Ja ä int bitter! ;)) nej nej icke icke! Jag är faktiskt väldigt glad för min mans c-finals vinst! Jag får väl se till att göra bra i från  mej om två helger när jag ska köra Karlstad! Så det så! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar