måndag 19 april 2010

Jobbig jävla skitdag...

Ibland kommer verkligheten ikapp en.. som en käftsmäll deluxe.. :-(

..och det gjorde det verkligen idag... hur kan jag inbilla mej att jag kan hinna med allt??? Skola 100% föräldraledig 100% sen utöver det ska jag renovera, måla och fixa... städa? diska? tvätta? plocka? .....pluggandet lider... och svider.. jag har godkänt i allt hittills.. men vette fan i denna kursen! "/  

Jag måste rycka upp mej och börja omprioritera! Kanske kan lillemannen vara hos någon och jag kan koncentrera mej på "riktigt" ngn förmiddag? ...saken är under övervägande! Jäkligt surt om jag skulle lappa igen nu, med bara en termin kvar.. det går ju inte! SÅ, härmed utlovas Linn som en bättre student fram till sommarlovet!

1 kommentar:

  1. Jag stöttar dig till 100%. Eftersom jag numera bara går hemma och drar så är lilleman mer än välkommen till oss så du får plugga ifred. Då kan vi ju avsluta med kaffe :-)

    SvaraRadera