fredag 9 april 2010

Overallen gick på!!! ;))

Tjooo hoo!! :-D den gick på! den passade till och med, rymlig är väl kanske en överdrift, men inte allt för tajt i allafall! DET kallar jag en bra start på säsongen! ;)

Sitter nu här på kvällen innan årets första start. Inga stora förväntningar på mig själv inför morgondagen, vill köra av mej lite ringrost så jag kan ge gärnet i Karlstad den 24:e april. Meeeen, det innebär ju icke att jag kommer att backa i morgon! Det är fullt jäkla turbo ös hela dagen! sen får man ju se hur långt det räcker! Inte många damer, men det är endel bra. Ska bli såååå jäkla kul!!

Idag har vi varit i Säffle och köpt nya sulor och fälgar till bilen. I lôôve them! ;) Eftersom vi fick två och en halv krona över passade vi på att beställa Solar plexus också! (tonade rutor alltså ;) Så nu ska vi gliiiida i vår fiiina bil i sommar!!

Kolla kolla så fin den blev med nya fälgar! ;))

Håll nu tummarna för oss i morgon så återkommer jag med resultatet!

Spark i rava!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar