torsdag 8 april 2010

kosedagar!

Älskar min stressade och relativt masete tillvaro! Jag är driiiitsur innimellom men gud så charmig dessimellan... ;)) haha..

idag har jag och anna med våra kids varit i Charlottenberg på shopping. Inhandlat halva leksaksaffären, men då är jag klar med presenter till alla aprilbarn. :) Dessutom fick frejson en fotboll som hon var väldigt glad över och lillemannen fick en TRAKTOR! han älskar ÄLSKAR traktorer!!! tattooo!!! pappa, tata.. kärt barn har många namn.. ;) alltid lika kul att skämma bort dem, inte för mycket men det där lilla... ni vet... ;))

"man kan inte skämma bort någon med mer än kärlek" bra citat! ;)

I morgon ska jag och kusin Madde åka och hälsa på kusin Catrin, ser verkligen fram emot det! ...Har inte somlat mej iväg till henne förut, men nu är det dax!! =o)

Lite nytagna bilder:

 Kopiorna Oliver och Humlan Felix! :)

Isac gillade Frejas humleklänning deluxe!

Farsan och lillhumle

lillhumle käkat kaka

Kusinerna Felix och ilea

Ilea

go' ongen!!!

Ilea och Felix provsitter skotern, fröken hade inte helt lust...

En väldans lycklig Frejson åker skoter m pappsen

same same! Lyckan är fullkomlig =o)

1 kommentar:

  1. Tur att jag bara sett dig charmig!! (Nåväl, de senaste åren iaf :-D)

    Dax för date snart eller?

    SvaraRadera