söndag 25 april 2010

renovering, Opel och färg på kinderna

Igår var det ju Vårtävling i Karlstad. Bara jag som körde, Putte vill inte köra den banan utan värsting värsting bil... Jag tog med mej min kära 900 och åkte dit, älskar att köra den bilen, men igår var den trött... riktigt trött! "/ inte en start som funkade och jag fick TYYYYNA den för att den överhuvudtaget skulle orka sig framåt.. suck.. jag ville ju vara med och tampas igår ju...  dagen slutade iaf som 2:a i C final.. ingen att skryta med precis, men jag får väl vara nöjd att jag fick köra och han inte la ihop helt.. Meeen, vi fick en biiil! En OPEL! :-) så många som pratar opel runt oss, mycket bättre att köra, inte så många renoveringar mm mm.. så nu står det en Opel Vectra på backan i Vessten! ;) Stackars tjejen som hade den grät som bara den när vi fick den.. :-( det är trist, men spelets regler.

Idag så är det Bilderbokens pusselbitar (den vriiintråkiga boken..) som ska läsas klart innan jag ska vara stubbejente på travet kl 13:00.

Har också en liten kille med lite feber och väldigt snorig och hängig.. han har varit vaken så mycket i natt, jag hoppas att det inte blir ngt mkt av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar