måndag 12 april 2010

Vååååren är häääär..

Jag mår bra! Älskar solen som pumpar in energi i min kropp!! Tanken och suget på att både cykla och promenera finns, önskan om att få rida växer för varje dag!!! Har haft förfrågningar om när jag ska få ur fingern och följa med att rida nu hela vintern, men tiden har inte funnits och det har tyvärr fått prioriteras bort. Renoveringen har fått gått före. MEN nu börjar det lösa upp sig, rummet är klart förutom listerna (skräll ;) och elen ska dras.. och det har vi bokat bara han får tid. :)

Med mera energi så hoppas jag på en tur på hästryggen snart!! I allafall en tur i veckan, det skulle vara bra för mej att få rense hjärnan lite och lea på dököttet!! ;)

I eftermiddag har jag lovat Frejson att vi ska cykla, så efter telebilden ska vi ut och sätta på lillemans stol på min cykel. Han har stått i fönsret och velat ut sen tio i sju i morse TATAAA!!! (läs traktor) :) Nu sover lillemannen och jag 'ser' på telebild ;) SEn ska vi ut i det underbara vädret!

2 kommentarer:

  1. Skickade en kommentar förut men det gick visst inte...

    VIlle bara önska dig en härlig dag, hoppas du fick det <3 kraaam!

    SvaraRadera
  2. tack vännen!! <3 jaa, vi har haft en alldeles underbar dag i solen! I lôve it! hoppas du också njuter av det goa vädret!!
    ...dessa kommentarer.. vet inte hur jag ska fixa det.. det är vad jag vet bara att trycka och trycka och tillslut hoppar det som in.. ;) Kraaaam!!!

    SvaraRadera