torsdag 22 april 2010

Back on track

Jag konstaterade häromdagen att mina djupdykningar inte brukar vara så djupa.. Insåg att jag ofta väljer att gå över diket och inte gå i det längsmed.. gillade den liknelsen! ;) I måndags tyckte jag att skolan var alldeles för tung, jag orkade inte med allt jag vill göra... men det är väl bara att gilla läget, göra det bästa av det, spotta i händerna och köra på!

Jag är glad att jag idag har varit iväg och intervjuat goa 6 åringar i Smolmark! Det känns med en gång helt rätt och att jag visst fixar detta. Det som jag nog kan känna är värst är att jag vill och skulle kunna så mkt mera än vad det tillåts just nu. Jag var faktiskt en ganska så effektiv student före jag blev två barnsmor. Sen skulle jag inte ändra på min situation för allt smör i Småland, men skulle definitivt ljuga om jag sa att det inte tär på mej för tillfället. ;) Att jag inte kommer att klara alla uppgifter/ hemtenta eller muntlig tenta -Fine, det kommer fler tåg! Det är INTE kört för det!! Finns många många som gör omtentor all the time! Så mycket lugnare med den isikten så inväntar jag boken som ska komma idag, den ska läsas tills på måndag, vilket jag borde hinna mellan folkrace och Stubbefolk! :-)

På söndag ska jag vara stubbejente på travet. De ringde och frågade om jag ville komma och göra ansiktsmålning. Himla kul!! Me like alot!! <3 ...jag ska ta och träna lite på min dotter och ev. hennes kompis idag... alltid bra, brukar ju även vara poppis.. ;)

Idag ringde jag förresten till Kejama, företaget där jag beställde arbetsbyxorna och en t-shirt. T-shirten skulle vara en med en traktor på till lilleman, det kom en CHOCKrosa med en katt på.. för en gångs skull hade inte jag gjort fel, utan det blivit fel hos dem. Jag plingade iaf och de skickade en ny på momangen! Bra service!

1 kommentar:

  1. Du... Man måste lära sig och säga nej ibland också. Men det visste du kanske redan ;-)

    KRAM <3

    SvaraRadera