fredag 30 april 2010

Slappardag...

Idag har vi en riktigt slappardag på Ektoma! :) Putte är förkyld (och karl.. ;) Felix är inte heller på topp, lite hängig och mosig, men ingen feber lr så vi behöver nog bara ta det lugnt idag tror jag.
Igår satte ju jag ut vagnen på Blocket, kl 13 var den såld! :):):) Jag lycklig! :-) ...för det innebar att jag kunde köpa min efterlängtade systemkamera!!!! :-)) Så in på Expert i Årjäng och införskaffade mej en fiiin en! En Canon eos 450d. Så nu ska det dokumenteras! Min älskade familj är redan trötta på mej! ;))






jag har nog tagit hundra bilder redan och det är sååååå kul!!!! ;)

4 kommentarer:

  1. Visst blir det fina kort? Värt varenda krona :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till ;) men visst ä dä kul.....bara att knäppa å kasta om dom inte blir bra, jag har inte avanserat så mycke än så jag kör dä mesta på auto ;)

    SvaraRadera
  3. den är heeelt super! :) Många skitkort blir det, men det är ju såå kul! ..sen som sagt bara att slänga de dåliga! men det tar mej nog en bra stund att vänja mej med att den är så stor och klumpig.. ;) Carina.. jag lär köra på auto jag också.. räcker lääänge det! ;)

    SvaraRadera