tisdag 2 februari 2010

Still going strong!!!

Fru Karlsson kan reglementet! ;)) haha.. jo, jag är verkligen på G! Förra veckan på måndan fick jag ett förtydligande som har varat och varar än! Jag är så otroligt motiverad att gå ner i vikt så det är inte sant! Putte fixade träningscykeln innan han åkte i söndags så nu finns inga ursäkter kvar! ...förutom att jag har gått och fått "ryggskott"... ont så ini h---vete... :( men efter en sväng med isblock på det onda blev jag bättre så nu sen ska jag allt på´n igen! :-D Jag har ju inte samma våg men efter den så har jag inte gått ner något i kilon nu första veckan men jag har minskat 2,5 cm runt midjan! ett resultat som är heelt ok för min del! Eftersom jag aldrig skulle driva min viktminskning överdrivet så kosar jag mej på helgen. det funkar ändå bara jag "lear" på mej!!

Nu ska jag ta cykeln ett tag! ;)

1 kommentar:

  1. Ååå jag skulle också vilja ha en motionscykel! Som du skriver... Då finns det inga ursäkter.

    Så duktig du är!! Nu jäklar säger jag bara.

    Kram till dig!

    SvaraRadera