söndag 21 februari 2010

snöö och soool -en liten stund iaf! ;))

Idag har jag varit så otroligt effektiv å jä likert! ;) Jag har sanerat badrummet idag. skurat, torkat och gnutt under varenda skåp och allt! :) Något jag har gruvat mej för länge men NU! är det gjort!! =o)

Resten av familjen har klippkort på toa -iaf igår alla pigga för övrigt men lite paja i kistan. Hoppas det inte blir ngt mera av det. Tyvärr kommer ingen av oss iväg i morgon (bara Putte) jag får komma på en bra lösning.. vi ska ju redovisa då, jag får skriva jag antar jag...

Nu ska Putte och Walter rensa och greja lite på nya rummet uppepå!!!! JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR INFLYTTNINGSKLART! ...vilket lär ta ett tag men ändå... ;)

2 kommentarer:

  1. Usch då!! Krya på er. Linnéa är också kass i kistan men jag känner igen stanken och det luktar som om det är tänder på g... igen.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. again and again.. ;) jepp, har som den lukten här också, snacka kombo! ;) hoppas lillfis och fisan snart piggar på sig så vi kan kosa oss lite snart! Bamsekramen!

    SvaraRadera