lördag 27 februari 2010

underbara dotter!!

Min dotter börjar bli stor! :) Stor och för det mesta förnuftig, vet och kan. :)) Alldeles så där efter nyår har det hänt nå't. Hjälpsam och go, naturligtvis lite speedigonsales innimellom, men så ska det va.

Igår hämtade farsan två paket på Posten. Ett från faster Linnea (en av Frejsons största favoriter) och ett från HM.

Felix fick jättefina kläder från fastra, inköpta i Indien och Goa. I paketet fanns det även rökelser så det doftade gott om paketet kan jag lova! ;)

Frejson började prova sina sommarkläder från HM och kom tillbaka med papperstussar som "puppar" det skrattet är obetalbart!!! :)) Jag lovade och svor på att inte lägga ut kort på henne så det blir det inget av.


I morse fick lillemannen smaka på Oboy.. det var mer än ok kan jag säga...

Efter tips från en mamma med barn som bara vill ha dessa fula nappar fick jag ett tips. Variation är alltid kul!
har nappar i alla olika former. Jag köpte 3 st för 114 kr.
Felix har äntligen fått sina med namnet på! Först vägrade han ta dem, men efter att de legat framme en stud var de helt ok. -Tack och lov!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar