tisdag 23 februari 2010

topplockspackningshelvetesförbannadedretskit................

idag har stortjej varit på skolan och jag och lilleman vart hemma och gjort minst möjliga. Efter många funderingar fram o tillbaka bestämde vi oss för att åka till Karlstad och hämta stortjejs nya glasögon. jo, men tjenare... vi tog oss till Årjäng och ner till Tommy och Anton för att få lite klarhet i vad som var fel på bilen. Du, sa Anton.. du är den andra idag med lik bil och modell som har samma fel -Topplockspackningen. Neeeeeeeeeeeej...

V A R F Ö R ? ? ?

Jo, för att inget ska gå riktigt smidigt, man ska inte tro att det faktiskt går lätt någon gång... suck pust å stön!

Som tur är så har jag en man som har vanan inne att renovera Saab motorer. Han stressade inte upp sig för det, nej nej, det fixar jag till helgen det gumman <3 älskade vännen min! ´

Så lugnare ska jag nu gå och lägga mej, med vetskapen att min älskade vän fixar bilen när han kommer hem! Glasögonen går ingenstans, de hämtar vi när bilen mår bra igen!

Natti natt <3

1 kommentar:

  1. Efter regn kommer solsken :-)

    Dä ä tur dä orner sejj! KRAAAAAM

    SvaraRadera