tisdag 16 februari 2010

Lycklig å sleten...

Känner att det blir ett himla tjat om att jag är sleten... fan.. vill INTE va sån, så jag ska försöka att rycka upp mej och sluta gnälla! *så det så* ;) Min vardag rullar på i rasande fart jag kombinerar studier med barn och sedan kompisar och aktiviteter. hej å hå.. känner ju onekligen att studietiden krymper för varje dag lilleman blir större. han tycker ju jag är skittråkig när jag pluggar så det är det slut med! Jag får försöka klämma in det när han sover, vilket blir mindre och mindre det också... men jag håller mej flytande, det funkar men ingen toppstudent inte. what the f***. G är det som gäller inget annat. Tror inte jag blir ngn bättre padagog för ett VG faktiskt. Jag intalar mej det iaf, då känns det bättre. ;)

I skrivande stund ser ni att jag läser Lyssnandets pedagogik... jorasatte... boken är bra och läsvärd, men jag orkar ju inte koncentrera mej.... i kväll DÅ! ;)

Ute singlar det ner ännu mera snö.. varför inte? Vi har ju faktiskt haft den finaste vintern i år som jag kan komma ihåg. Hellre så här än det vanliga gegget som brukar vara!!! JAA!!

Har inte varken mätt eller vägt mej denna veckan, ska försöka med det sen, något lär det ju ha blivit, även om förra veckan inte blev helt bra med tanke på innedagar på universitetet, rally och lite öl... Men nya tag fixar det! Jag ska bli mycket smalare innan sommaren i allafall!

NU boken! ;) Puss å kram!

1 kommentar:

  1. Klart du kommer bli smal och smärt! Du är ju hur duktig som helst!

    Man måste få gnälla ibland, det är bara så. Men jag tycker du är trägen ändå. Det finns för många av dom som hamnar i gnällträsket och blir kvar där. Det är inte vi :-)

    Efter regn kommer solsken!

    Kram vännen min <3

    SvaraRadera