onsdag 24 februari 2010

OS-GULD på stafetten!!!

Vad piggar upp som en bra stafett??? tja, iof ganska mycket men jag var med och åkte de 4 milen och jagge bidde det guld!!! Tjoo hoo! Kul!!!!!!! Vet inte om det är guldet i sig eller om det är att de slog Snortugg (snott smeknamnet från Terese.. tyckte det var klockrent!! ;) ...så innih----vete stor i käften och kaxig så 1/10 hade räckt... men överst på pallen hamnade han inte!! HA HA HA... sen att han råkar vara en av de bästa åkrarna enskilt vill jag inte lägga för mycket vikt på! ;))

Idag kom det en räddande ängel flygande in genom min dörr!! <3 Lite lagom nästan panikartat insåg jag under förmiddagen att jag inte hade många snusarna kvar... utti Kalan... utta bil... då la jag in en liten blink på FB om att om någon hade vägarna förbi så... ;)) och då kom min älskade Maria som ett efterlängtat brev på posten in med snus till mej, bara så där! <3 <3 <3 <3 INTE att förglömma att det var hennes goa man som ringde och tipsade om hur läget var!!! ;))

Eftersom jag hade fördrivit tiden på fm idag att baka småkakor (jag som inte ska äta sånt..) fikade vi och hade det schickeli koserligt!!!

för övrigt har jag intervjuat barn om deras lär och skrivfunderingar. Eftersom snoret rinner (inte värst nu då iof..) men också att bilen är sjuk så har jag telefonintervjuat. Det har funkat superfint! Freja, Oliver, Anton och Linnea har delat med sig sina funderingar och svarat sååå bra på mina frågor. GUD så goa de är! Det som är genomgående är att de letar svar som de tror jag vill ha, så jag har redan från början talat om att de inte finns något rätt eller fel svar. Inte ställa ledande frågor, emn ändå hjälpa till på traven. Ingen lek det där med intervjuer, men väldigt väldigt intressant att höra svaren!

Som grädde på moset till stafetten vårdade jag mina fossingar i ett bad! Så med mjuka goa fötter och glad i själen ska fru Karlsson nu sova! <3

2 kommentarer:

  1. Facebook är verkligen fantastiskt ibland! Utan snus går det ju inte att vara!

    SvaraRadera
  2. Haha, ibland är det riktigt bra!! ;)) för att bibehålla mitt lugna jag så är det jämna intag som gäller av den varan! =o)

    SvaraRadera