fredag 19 februari 2010

sköna hem

Nu har jag släppt lite av alla krav och slutat stressa upp mej! Jag börjar känna igen mej själv igen, efter bara några få dagar med mera lugn. Grejerna löser sig ju iaf! Jag hinner.. ;) !

Igår var jag och Felix med Freja till Valfjället på friluftsdag. En heeelt underbar dag! Älskar't <3

Idag har vi bara kosat oss!!! Putte har börjat röja i Frejas nya rum. Vi måste ju få ut lite "skit" som ligger kvar där -gamla 'nea' lister som ska kapas och ut mm. Vi har ju planerat in en helröjar helg och få iordning väggar och tak i det nya rummet. Frågat runt bland kompisar och familj... men nu ligger 99% av de som kunde hjälpa till i magsjukan.. pytiskt! Men vår trygga stöttepelare Walter kommer iaf i morgon och hjälper till. Materialet är iaf inhandlat och vi gör det vi kan. Tyvärr kan ju inte bägge greja, för Felix skulle antagligen göra rent hus där uppe... på gott och ont.. ;)) Men jag tar med mig båda barnen till Årjäng i morgon, Frejson ska på bowlingkalas och jag har lovat hjälpa till, då kan Putte och Walter köra racet. :) Vi är nöjda med det lilla! Ett steg åt rätt håll iaf!

Nu ska jag dra min älskade från hans dator och gå och sova!

**********''''***************''''*******************''''*****************''''*******************''''**********''''********
<3 K Ä R L E K <3

2 kommentarer:

  1. Ni får bara säga till om ni ska greja nått nån mer helg! Passat det, så hjälper vi gärna till vet ni! kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :) Det blev inget grejat alls denna helgen, får ta det nästa. 99% av de som kunde låg i magsjuka inkl. min man och mina barn... De är pigga men har klippkort på toan. Men skam den som ger sig! Vi tar nya tag till helgen! :) Kram!!

    SvaraRadera