måndag 22 februari 2010

totally me

Det är jag! jepp, jag som börjar känna väggarna krypa liite närmre, huuu sjuka barn är hemskt! Man lider så otroligt mycket och kan inte mycket göra.. Stackars lilleman som hostar och snorar och halft feber halva dan. Stortjej är inom sina 48 timmar men tillsynes pigg som en nötkärna.. tack och lov för gratisspel på internet säger jag bara!! ;) http://www.panfu.se/ räddaren i nöden! ;) Jag å lilleman tog en hel 10-minutare ute förut bara för att få liite luft, sen tog orken slut. Syrran var ute och lekte, dagens utelek -måla med vattenfärg i snön! :) ..Hoppas förkylningen går över fort! han har hostat/snorat lääänge nu!

Jag skickade in min reflektion idag... den första som jag på riktigt allvar inte var nöjd med.. en sliten mamma gör inte värst bra reflektioner.. inte ens om boken är bra -det kopplar bara inte som det ska. MEN! Jag laddar om och kommer igen starkare än nånsin! -snart! :)

Morgondagens planer grusades, liten sjuk =ingen ork och vill inte riskera att smitta nån. Tråkigt! Jag hade verkligen sett fram emot att möta två av mina favvo tjejer! <3  Men men, det kommer fler tåg och det också snart! :)

Måste bara säga jag är sååå glad i min underbara familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar