torsdag 4 februari 2010

ryggont och kaloriräkning

här körs det vidare! :) på måndag är det vägning och mätning igen. Inte en dag har jag ätit mera än mina 1584 kalorier som är "tillåtet" för att jag ska gå ner i vikt. Jag bokför duktigt det jag stoppar i munnen (förutom snusen då ;) en sysselsättning som faktiskt funkar! :) jag måste komma tillbaka in i det ju!

Ryggen känns bättre, ont har jag fortfarande men jag kan iaf gå mer eller mindre upprätt nu. Kan säga att jag har haft ont i eftermiddag.. har skottat snö.. grr... lätt?!?! men men, skottade gjorde jag i rent etter.. ;) postlådan var liksom 1 meter inom snöplogkanten.. jag skottade bort så postbilen skulle komma fram.. jorasatte.... sen hittade jag en trapp också! sen var inte min rygg som den borde... :( MEEEEN jag gjorde av med kalorier och då är jag nöjd! :-) Ska utplåna några till också på cykeln sen tänkte jag :))

Idag har mamsen varit här en sväng! :) alltid lika koselig!! och så var Fia här med en bok och det var riktigt riktigt snällt!!! För då sparade jag 350 kr! TACK FIA!!!! Denna kursen innefattar måånga böcker och alla kostar sisådär 350-450 kr st... GAAAAA... men jag har klarat mej hyfsat ändå.

Next: TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar