fredag 26 februari 2010

..

God morgon! =o)
Idag vaknade jag av att min kära man lagat frukost åt mej! <3 liite bortskämd? jepp! ;)
Bra start på dagen! hihi..

Nu om dagen så är jag på jakt... efter min lilla son som konverterat till... APA??? jo, jag tror faktiskt det.. han klättar på ALLT! :-S Nu tar han sig ganska så obehindrat upp på kökssoffan, sen är det frittfram att klättra upp i fönstret.. jora, går fint! jättefin utsikt därifrån! snacka om att hjärtat åker bergodalbana när jag kommer in i köket och han står i fönstret överlycklig... ååå...

sen funderar jag allvarligt på att erkänna att jag har haft sååå fel! men jag är inte riktigt redo än... men att behöva gå två steg bakom en långfingrig liten gulleplutt tar på krafterna, kan bara säga det. ;) återkommer i ärendet... ;))

3 kommentarer:

  1. DU FEL??? Det kan jag väl aldrig tänka mig :-)

    Lekhage???? :-)

    SvaraRadera
  2. hahaha....nu fick jag mig ett gått skratt....vi får bygga en rastgård åt våra små huliganer ;)

    SvaraRadera
  3. ja, det är ju inte ofta... men jag är inte sämre än att jag erkänner't.. när jag är tvungen! ;))

    Lekhade/rastgård!! Y E S!! ;) det får det bli!! hahah..

    SvaraRadera