fredag 14 maj 2010

Racerhelg!

Eller inte! ;) Det är ju lååång helg! :)

Igår körde vi folkrace, jag har väntat som en tok på tävlingen, varit lite nervör eftersom jag skulle köra saab 99 utan servo.. jag har suttit i en saab 900 MED det sista året... Med det dåliga resultatet från Karlstad i ryggen + annan bil och körstil.. drog vi iväg. Slö, slapp och inte alls motiverad, det gick ju som jag förtjänade... Första starten missade jag tvåan.. -grattis... i andra kom jag tvåa.. inte så mkt mer att säga om det... i tredje for jag som en jävla projektil över vallen till crossbanan och körde den ut på banan iden -slutade på SIST... tack för fan! ;)

okej, ingen final MEEEN det regnade iaf inte EN ENDASTE DROPPE på hela dagen! Jag kunde glädjas, från botten av mitt <3 åt Lena-Maries vinst i dam/veteran klassen! :)

På kvällen hade vi lite grill gettogether. Love it! LM, Ronny, Eveline, Anna, Lennart, Camilla, Linda, Mamma och Pappa var här. Vi grillade goade oss med en go öl och massa skratt och prat! En mycket trevlig kväll!!!

I onsdags kom mina svägerskor, Linda och Camilla och Ilea. Det är så himla kul att de bor hos oss, det blir som roligare och man kan umgås mera. Vi har kosat oss rejält! I kväll har vi även lillebrorsan Fredde som övernattningsgäst. Inte ofta syskonen på den sidan är samlade. Men riktigt kul är det!!!!!!!!!!!!!

Idag badade Felix och Ilea, man kan lugnt säga att det var full fart!!!

Nu sksa jag gå och mysa med min man och titta på sprängaren!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar