måndag 3 maj 2010

Pang i backen...

Igår skulle jag äntligen ta mej en tur ut på hästryggen! :) Jag har fått många förfrågningar och pikar om att jag aldrig följer med, men igår, ÄNTLIGEN! ut, rensa hjärnan, få lea lite på mej mm.. vi hämtade hästarna jag, Anna och Linda.. fick på sadel och träns efter lite borstning.. jag kom till och med upp på hästen utan bekymmer!! ;) Vi red ut på asfaltsvägen för att senare rida upp på vår grusväg.. vi kom bara max 20 meter.. så snurrade min sadel, eller ena stiglädret hade öppnat sig så ju mer jag tryckte ner med fötterna ju mer snurrade ju sadeln.. gaaaaaaaaaaaaaa...

Jag for i backen med ett brak och sträckte baksidan av vänsterbenet så INI--VETE!! och som topping på det så är ju hela kroppen totalt mörbultad... Känns som jag har början till sendrag hela tiden.. Grattis Linn..

2 kommentarer:

  1. Näääää!! Osis! jag har ju sagt att det är livsfarligt att rida. Sport över huvud taget! Ajajaja!

    SvaraRadera
  2. kan inget annat än att hålla med den vännen! ;)) haha, jag ska hålla mej till trädgårdsarbete -på sin höjd! ;((

    SvaraRadera